Γεία σου Ρετακιαα !!!!!Σύμφωνα με την εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ Ηλείας ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Ερ. Γαλούνης, έπεισε και το Δήμαρχο Ακτίου Βόνιτσας Γιώργο Αποστολάκη να κάνει τούμπα και να δεχθεί τα σκουπίδια με μοναδικό κριτήριο την υγεία των πολιτών της Ηλείας!
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΩΙΝΗ ΗΛΕΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙ: Η απόφαση του ΦΟΔΣΑ Παλαίρου ήταν ομόφωνη, κάνοντας στροφή 180 μοιρών, παρά το γεγονός ότι το Δημοτι...






