Ροή Αναρτήσεων

Γιώργος Πουρνάρας:Χρειάζονται μέτρα ώστε ο Μύτικας να καταστεί ένας βιώσιμος οικισμός για τους κατοίκους, αλλά και για τους επισκέπτες του.




ΕΦΘΑΣΕ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΧΑΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΡΑΜΠΑ, ΛΙΜΑΝΙ – ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΜΥΤΙΚΑ ΦΘΑΝΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΤΕ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ. ΕΦΘΑΣΕ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ, Ο ΜΥΤΙΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΦΙΛΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΣ.


Γράφει ο Γιώργος Πουρνάρας.
Πολιτικός Μηχανικός......


Εδώ και πολλά χρόνια στο Μύτικα επικρατεί ένα χαοτικό κυκλοφοριακό καθεστώς, ιδίως το καλοκαίρι. Χωρίς να έχουν ληφθεί ποτέ τα αυτονόητα μέτρα, που μια στοιχειώδης κυκλοφοριακή μελέτη θα υποδείκνυε, επικρατεί το απόλυτο χάος: Όλοι οι δρόμοι πλάτους 6-7 μέτρων είναι διπλής κατεύθυνσης (χωρίς πεζοδρόμια οι περισσότεροι, αν δεν έχουν καταλειφθεί και αυτά τα λίγα που υπάρχουν), δεξιά και αριστερά παρκάρουν αυτοκίνητα, ο λεγόμενος πεζόδρομος χωρίς κανένα λόγο είναι ανοιχτός όλη την ημέρα (αλήθεια τι νόημα έχει κάποιος να διασχίσει ολόκληρο το κέντρο για να φθάσει στον κάτω Μυτικα, εκτός βεβαία αν θέλει να παρκάρει σ' αυτόν!).
Το λεωφορείο διασχίζει σχεδόν όλο το Μύτικα για να φθάσει στο λιμάνι, αν καταφέρει και περάσει από τα παρκαρισμένα στις γωνίες αυτοκίνητα. Στο δρόμο από τα Βασιλακέικα μέχρι το λιμάνι επικρατεί το καλοκαίρι το απόλυτο κομφούζιο: Σε ένα δρόμο πλάτους μόλις 5,50 μ, χωρίς πεζοδρόμιο, διπλής κατεύθυνσης, εισέρχονται και εξέρχονται παντός είδους τροχοφόρα: Νταλίκες, λεωφορεία και Ι.Χ., με μεγάλες ταχύτητες πολλές φορές, τεράστια σκάφη σε τρέιλερ κλπ.
Παράλληλα, παρότι απαγορεύεται η στάθμευση σ' αυτόν τον πολύ στενό δρόμο που περνούν τέτοια μεγάλα οχήματα, οι συμπολίτες μας αγρόν αγοράζουν και σταθμεύουν δίπλα στα δένδρα, πάνω στην χωρίς ορατότητα στροφή, στο πεζοδρόμιο που δεν έχει επεκταθεί στον υπόλοιπο δρόμο από το 1990(!), όπου τους βολεύει δηλαδή. Έτσι δημιουργείται μια απαράδεκτη και επικίνδυνη για κατάσταση για τους πεζούς που κινδυνεύει η σωματική τους ακεραιότητα, ιδίως το βράδυ λόγω και του ελλιπούς φωτισμού.
Κάποιοι μάλιστα μπαίνουν με τα οχήματα τους μέσα στην αμμώδη ακτή, κατασκηνώνουν κάτω από τα δένδρα της στροφής και κοιμούνται σ' αυτά, αποπατώντας μέσα η δίπλα στα αποδυτήρια της πλαζ. (δείτε φωτογραφίες).













Το πρόβλημα επιτείνεται, καθώς η ύπαρξη της ράμπας στο λιμάνι οδηγεί όλα τα σκάφη για καθέλκυση και ανέλκυση μέσω αυτού του στενού δρόμου. Τα Σαββατοκύριακα η κατάσταση δεν ελέγχεται, πρωί και απόγευμα Κυριακής δεν μπορεί να περάσει πεζός από τη ράμπα του λιμανιού.
Η λύση βέβαια είναι η μεταφορά της ράμπας σε άλλη θέση, στο ΒΩΡΡΟ όπως έχουμε προτείνει γραπτώς κάποιοι πολίτες και έχει δεχθεί η αρμόδια Κτηματική Υπηρεσία από το 2011 περίπου.
Σχεδόν το ίδιο απαράδεκτο καθεστώς επικρατεί και στην άλλη κύρια είσοδο του Μυτικα από την Δυτική πλευρά, στο ΒΩΡΡΟ. Διπλής κυκλοφορίας δρόμος, σταθμευμένα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια, μεγάλες ταχύτητες κλπ, δημιουργούν ένα αφόρητο και θορυβώδες περιβάλλον για τους κατοίκους.
Ποιο είναι το συμπέρασμα; Χρειάζονται μέτρα κυκλοφοριακών παρεμβάσεων άμεσα για τον Αύγουστο, και παράλληλα ανάθεση μιας πλήρους κυκλοφοριακής μελέτης που θα υποδείξει επίσημα και νόμιμα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τον οικισμό συνολικά. Υπάρχουν λύσεις απλές που μπορούν να αλλάξουν εντυπωσιακά την κατάσταση, με ελάχιστο οικονομικό κόστος. Αρκεί οι αρμόδιοι να ενσκήψουν και να ασχοληθούν με το θέμα. Ο Δήμαρχος πρέπει να αναλάβει τις σχετικές πρωτοβουλίες, αλλιώς και το επόμενο καλοκαίρι τα ίδια θα επικρατούν. Το κυκλοφοριακό, η ράμπα και η εσωτερική οργάνωση του λιμανιού είναι επιτακτική ανάγκη να επιλυθούν ώστε ο Μύτικας να καταστεί ένας βιώσιμος οικισμός για τους κατοίκους, αλλά και για τους επισκέπτες του.
Χωρίς κανόνες όμως θα επικρατεί η σημερινή χαοτική κατάσταση που δεν περιποιεί σε κανέναν τιμή.










mytikaspress.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αν θυμάμαι καλά, τον κ. Πουρνάρα τον είχε προσλάβει ο Δήμαρχος ως ειδικό συνεργάτη ή σύμβουλό του. Προσέξτε τι γράφει: "Ο Δήμαρχος πρέπει να αναλάβει τις σχετικές πρωτοβουλίες, αλλιώς και το επόμενο καλοκαίρι τα ίδια θα επικρατούν". Αναρωτιέμαι λοιπόν ως δημότης: Γιατί, αυτά που γράφει τώρα δεν τα είχε επισημάνει στο Δήμαρχο από το περασμένο καλοκαίρι, ώστε να εκλείψουν αυτά που ορθά παρατηρεί; Ποια άραγε άλλη συνεργασία μπορεί να υπάρχει μεταξύ τους, αφού δεν επιτρέπεται στον ειδικό συνεργάτη να βγαίνει δημόσια και να λέει στο Δήμαρχο αυτά που πρέπει να του λέει κατ ιδίαν. Κάτι δεν πάει καλά και καλό είναι ο Δήμαρχος να φυλάγεται από τέτοιους συνεργάτες. Ή μήπως σταμάτησε η συνεργασία γιατί δεν τηρήθηκαν τυχόν άλλες συμφωνίες και υποσχέσεις;.

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.