Ροή Αναρτήσεων

ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ & ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ

 




Με την υπ αριθ  ΑΠΟΦΑΣΗ 112/2022 ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Ορίζει τουςκατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ωςΑντιδημάρχους του Δήμου Ξηρομέρου, με θητεία έως 31.12.2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους  μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:


1. τον Πολύζο Βασίλειο του Παρασκευάκαθ' ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Τεχνικών και Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων , Μελετών και Συγκοινωνιών και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα του Τμήματοςτων Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης

 -Τεχνικό Αρχείο, Επίβλεψης έργων ,Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, αρμοδιότητες τουτομέα των Συγκοινωνιών.
-Την εποπτεία και ευθύνη σε θέματα υγιεινής των εργαζομένων.
- Την ευθύνη του τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας.
-Την ευθύνη των θεμάτων λειτουργίας των σφαγείων.
-Την ευθύνη των πολεοδομικών θεμάτων .
-Την ευθύνη των παιδικών χαρών.
-Την ευθύνη της λειτουργίας του ΔΑΚ Αστακού.
-Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικούενδιαφέροντος.
- Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης,εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα

-Την χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
- Τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.
- Την λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων
εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών 
- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).
- Αρμοδιότητες σε θέματα Πολιτισμού.
την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 
2. τον Μακρή Σωτήριο του Κωνσταντίνουκαθ' ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Γραφείου ύδρευσης και αποχέτευσης ,
-Συντήρηση & Διαχείριση των αντλιοστασίων,
- Την ευθύνη Προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας .
-Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης
Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού και της συντήρησης των οχημάτων.
- Την ευθύνη των μηχανημάτων έργου , των γεωργικών ελκυστήρων και τον προγραμματισμό αυτών.
-την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Επίσης κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αστακού και του μεταβιβάζει
τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
-Μέλος της Οικονομικής Επιτροπής
-Μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

 

3.τον Παληογιάννη Παναγιώτη τουΕυσταθίου καθ' ύλην Αντιδήμαρχο καιτου μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την εποπτεία και ευθύνη του Περιβάλλοντος , Πρασίνου και της Καθαριότητας.
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των
μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου.
- Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.


4. τον Γερόλυμο Σωτήριο του Φωτίουκαθ' ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής
Περιουσίας, Ταμειακής ΒεβαίωσηςΕισπράξεων Κοινοποιήσεωνφορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Αποθήκης,
Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
ii. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης. Διοικητικών και θεμάτων Κοινωνικής Προστασίας και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα τωναρμοδιοτήτων του Γραφείου ΔιοικητικώνΥπηρεσιών,
Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης,Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, ΔημοτικήςΚατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
- την έκδοση των πράξεων μετακίνησης εκτός έδρας,
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών ,
- τη λειτουργία των Κοινωνικών Υπηρεσιών την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

-Μέλος της Οικονομικής Επιτροπής
-Μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
Επίσης κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Φυτειών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, πουεκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίεςπου λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ' ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξήςαντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης και των αντλιοστασίων.
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας της Ενότητας
και της αποκομιδής των απορριμμάτων
- των μηχανημάτων έργου , των γεωργικών ελκυστήρων και τον προγραμματισμό αυτών
- της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα. 

-την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 
5. τον Μάντζαρη Ελευθέριο του Ιωάννηκαθ' ύλην (άμισθο) Αντιδήμαρχο και τουμεταβιβάζει την ευθύνη του τομέα της Πολιτικής Προστασίας , τον συντονισμό και την
παρακολούθηση της εξέλιξης του των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών
καταστροφών, την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες 

6. τον Γαλάνη Ιωάννη του Λάμπρου καθ' ύλην (άμισθο) Αντιδήμαρχο για την ευθύνη του τομέα της Πολιτικής Προστασίας , τον συντονισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης
του των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών καταστροφών για την Δ.Ε. Φυτειών
-του μεταβιβάζει την ευθύνη τουπρωτογενούς τομέα (ΑγροτικήςΑνάπτυξης,
Κτηνοτροφίας, Αλιείας).
-Την ευθύνη των Δασυλλίων , δημοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων προστασία καιδιαχείριση των υδάτινων πόρων,
την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

 
7. τον Κατσαούνη Ελευθέριο του Διονυσίου κατά τόπον (άμισθο) Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αλυζίας , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, πουεκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίεςπου λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

 
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

 
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πολύζος Βασίλειος του Παρασκευά , που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν
αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τακαθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνταιαπό τον Αντιδήμαρχο Γερόλυμο Σωτήριο του Φωτίου.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά και την συμπλήρωση τριών ετών δημοτικής των θητείας και απο 1/9/2019 στο δήμο μας,
οι αντιπολευτικές δημοτικές παρατάξεις του δήμου μας:
<< Δυνατό Ξηρόμερο Πρώτα ο Πολίτης >> και << Αναζωογόνηση Ξηρομέρου >>
κατα την πολιτική μου άποψή και εξαιτιας της λαθεμένης αντιπολιτευτικής πολιτικής των,
απέτυχαν πολιτικά στην αποστολή τους.
Σπύρος Ν. Γιαννέλης
απλός υποστηρικτής της ανεξάρτητης κσι προοδευτικής παραταξης
του δήμου μας:《 Συμπολιτεία Ξηρομεριτών 》

Ανώνυμος είπε...

Τυπογραφική διόρθωση: αντιπολιτευτικές

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.