Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε εξ αποστάσεως την επικοινωνιακή επίθεση του υποψήφιου δημάρχου Γιώργου Παπαναστασίου.
Το επιτελείο του Παπαναστασίου προσπαθεί να περάσει την ιδέα της ανανέωσης, κάτι που πουλάει και το κάνει αυτό ακόμα και σε ιστοσελίδες σαλιγκάρια που εμφανίζονται συνήθως σε προεκλογικές περιόδους. Φυσικά από τις σελίδες αυτές απουσιάζει το vres-agrinio.gr, το οποίο δεν προσκλήθηκε ούτε στην παρουσίαση του συνδυασμού που θα διεκδικήσει το Δήμο Αγρινίου.
Προφανώς ο κύριος Παπαναστασίου ή η υπεύθυνη επικοινωνίας του "παρέλειψε" να περάσει μέσα στα mail του αυτό της ιστοσελίδας μας, γεγονός που δε μας προκαλεί εντύπωση. Αυτό όμως που γεννιέται σαν ερώτημα είναι ο ποιος ήταν ο υπεύθυνος της "παράλειψης" αυτής. Ήταν ο υποψήφιος δήμαρχος ή η δημοσιογράφος που έχει αναλάβει χρέη υπεύθυνου τύπου;
Ο κύριος Παπαναστασίου "βομβαρδίζει" τα τοπικά μέσα με δελτία τύπου που προβάλλεται η νέα γενιά. Νέα παιδιά παντού, αλλά νέα μυαλά πουθενά. Το επικοινωνιακό του επιτελείο και ο ίδιος παραμένουν στη λογική του "φιλικού μέσου" που πρέπει να ταΐζεται με ειδήσεις, μια τακτική που έχει πεθάνει εδώ και πολλά χρόνια. Όσο για τα υπόλοιπα γιατί να αγχωθούν; Τι εξυπηρετεί αλήθεια ένα μέσο που είναι ανεξάρτητο; Η απάντηση απλή. Δε μας κάνουν, γιατί δεν είναι δικοί μας.
Το παραμύθι των νέων παιδιών είναι όμορφο, τραβάει κόσμο και φέρνει ψήφους. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Υπάρχει κόσμος που ψηφίζει και θέλει νέα μυαλά σε 40άρηδες, 50άρηδες μεγαλύτερους. Γιατί μεγαλύτερη αξία έχει ένας ανοιχτόμυαλος άνθρωπος κάποιας ηλικίας, παρά ένας στενόμυαλος 30άρης ή 40άρης.
vres-agrinio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου