Μετάφραση

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020

Ηλίας Κοτροτσος:Αγαπητέ κ Σταίκο....



Αγαπητέ κ Σταικο ..
Κατανοώ το πάθος σας για λιγη δημοσιότητα και την ανάγκη σας να βρίσκεστε στην επικαιρότητα αδίστακτα με κάθε μέσο και τρόπο
Η ήττα σας ηταν πολυ μεγαλη, σας στοιχισε πολύ  που οι δημότες σας έστειλαν στο περιθώριο των δρώμενων στο δήμο.
Αδυνατείται εμφανώς να το διαχειριστείτε αξιοπρεπώς και καταφεύγετε πολλσκις σε προβοκατόρικες προσωπικές επιθέσεις και υπαινιγμούς .
Σε λίγο θα μας ζητάτε και να παίρνουμε άδεια απο εσάς για να επισκεφτούμε το τόπο που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε.Φανταζομαι το ιδιο θα ζητάνε και οι χωριανοί σας,  απο εσας οταν επισκέπτεστε τα πάτρια σας εδσφη.
Δεν είναι ντροπή να χάνεις σε ενα πολιτικο αγωνα , σε μια εκλογικη μάχη..
Ντροπή ειναι η πίκρα και η θλιψη να σε οδηγούν  στην έλλειψη καθε μέτρου,απέναντι στους συνανθρώπους σου , που πολλάκις σε τίμησαν απο την ημέρα που ήρθες ως ΞΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ  στο χωριό μας.
Καλο ειναι λοιπον μην προσβάλεις τους Ξηρομερίτες και να μην δυσφημείς το τοπο.
Εξάλλου δεν εχει νόημα καμια πολιτική αντιπαράθεση μαζι σου..
 Ειναι γνωστο σε ολους οτι ενω συμπεριφέρεσαι ως περιφερόμενος υβριστής του δημάρχου..είστε εντος του δημοτικου συμβουλιου ο καλύτερος και σταθερότερος ψηφοφόρος των θεσεων και προτάσεων του.ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ !!
Ακόμη και το θέμα με τη παράταση του παζαριου ενω επί μέρες ωρυόσασταν για μαυρες σακουλες με 25000 που δοθηκαν για την "παρανομη παραταση" πρώτος μέσα στο δημοτικο συμβουλιο ψηφισατε την παραταση!!
-Αληθεια τι μεσολάβησε κ ψηφίσατε την παράταση;
-Αλήθεια γιατι έχετε τόσο παθος για να ερθει ιδιώτης εργολάβος στα σκουπιδια;;

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Το λιγότερο αστείος, μην αυταπατάστε κύριε το μόνο που άλλαξε στον δημο ήταν το πρόσωπο του δημάρχου οι υπόλοιποι είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι που χρόνια τώρα εκλέγονται χωρίς να έχουν παρουσιάσει κάτι για τις υπηρεσίες τους τόσα χρόνια. Άστοχα τελείως τα επιχειρήματα σας..

Ανώνυμος είπε...

Ίδιοι ολοι δεν είναι....μπερδευεστε με τα μουτρα σας που ειναι ολα ιδια

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι κύριε Κοτρώτσο αλλά δεν είμαι ούτε ο κατάλληλος επιστήμονας αλλά και άνθρωπος για να σας απαντήσω .!!!!!
Όχι δεν θα σας κάνω την τιμή να σας απαντήσω .
Μόνο οίκτο μου προκαλείτε .!!!

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΠΑΝΑΩΤΗ ΗΜΑΡΤΟΝ..ΜΗΝ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕ ΑΛΛΟ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.....ΠΙΑ ΤΙΜΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ? ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ......

Ανώνυμος είπε...

Αν ήταν όλοι ίδιοι οι αιρετοί του δήμου
Δέν θα ψηφίζαμε κάθε τέσσερα χρόνια.

Μήν τα ισοπεδώνουμε όλα.

Ανώνυμος είπε...

Ο τώρα δήμαρχος πρόσφατα είπε δημόσια κάτι σωστό:
"Οτι εάν ήταν θετικό το εργο της πεντετούς θητειας 2014-2019 στο δήμο μας,
οι δημότες στις δημοτικες εκλογες στις 26/5/2019 δέν άλλαζαν-ψηφιζαν νέα δημοτική αρχή"

Υ.Γ και ανεξάρτητα τι ψηφισε ο καθένας μας.

Ανώνυμος είπε...

Και όπως και τον Μαιμϊο του 2014 οι δημότες ψηφισαν τότε νεα δημοτικη αρχή.

Υ.Γ να αποδέχεστε και τις πολιτικές σας ήττες και όχι μόνο τις πολιτικές σας νίκες.
Να είστε δίκαιοι στην κριτική σας και την ανύπαρκτη- μέχρι σήμερα τουλάχιστον- πολιτική αυτοκριτική σας.
Ετσι δέν είναι πρώην δημαρχοι Γαλούνη και Σταικο ?

Ανώνυμος είπε...

Και όπως και τον Μαϊο του 2014 οι δημότες ψηφισαν τότε νεα δημοτικη αρχή.

Υ.Γ να αποδέχεστε και τις πολιτικές σας ήττες και όχι μόνο τις πολιτικές σας νίκες.
Να είστε δίκαιοι στην κριτική σας και την ανύπαρκτη- μέχρι σήμερα τουλάχιστον- πολιτική αυτοκριτική σας.
Ετσι δέν είναι πρώην δημαρχοι Γαλούνη και Σταικο ?

Ανώνυμος είπε...

Επίσης κρίνονται μελλοντικσ απο την κοινωνία μελλοντικά οι αιρετοί του δήμου μας
και με άλλα, ευρύτερα κοινωνιολογικά περισσότερο, κριτήρια.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης κρίνονται μελλοντικσ απο την κοινωνία οι αιρετοί του δήμου μας
και με άλλα, ευρύτερα κοινωνιολογικά περισσότερο, κριτήρια.

Ανώνυμος είπε...

Και όχι κρίση με κριτήρια περισσότερο πολιτικά,
που γίνεται δια της ψήφου των δημοτών σε δημοτικες εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

Η κριτική άποψη του Κου Ηλία Κοτρότσου είναι ή θεωρείται σωστή.

Εάν όμως ως ισότιμα μέλη μιας κοινωνίας,
θέλουμε, εμείς ή διπλανοί μας ή οι απέναντί μας,
το καλό του κοινωνικού συνόλου,
θα πρέπει να εξαντλείται και όσο μπορούμε
η κάθε ανθρώπινη δυνατότητα του κοινωνικού διαλόγου
μεταξύ μας ως μέλη μιας κοινωνίας
και χωρίς αποκλεισμούς κανενός μας απο τον διάλογο.