Ροή Αναρτήσεων

Το Πλατυγυάλι προτείνει για εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων ο Κωνσταντόπουλος



«Μία τέτοια μεγάλη επένδυση θα μπορούσε να συμβάλει καταλυτικά στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ανεργίας και στην ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας», σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντόπουλο
Με ερώτησή του προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη, ο Βουλευτής της Αιτωλοακαρνανίας με το ΚΙΝΑΛ Δημήτρης Κωνσταντόπουλος προτείνει ουσιαστικά την επιλογή του Πλατυγιαλίου Αστακού για την υλοποίηση της επένδυσης κατασκευής εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.

Αναλυτικά η ερώτηση του Βουλευτή:

«Η Ναυτιλιακή Βιομηχανική Περιοχή Πλατυγιαλίου Αστακού (ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ.) στην Αιτωλοακαρνανία ιδρύθηκε το 1984 και έχει τεθεί στο επίκεντρο πολλών επενδυτικών συζητήσεων, χωρίς ωστόσο να έχει ευοδωθεί κάποια από αυτές. Το 2019 με Κοινή Υπουργική Απόφαση άλλαξαν οι περιβαλλοντικοί όροι της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγιαλίου Αστακού, ώστε να είναι εφικτή η δημιουργία μονάδας αποθήκευσης φυσικού αερίου και μονάδας ηλεκτροπαραγωγής, χωρίς και πάλι να έχει υπάρξει κάποια σχετική εξέλιξη. Η ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγιαλίου συνιστά ελεύθερη ζώνη βιομηχανίας και εμπορίου και το λιμάνι του Πλατυγιαλίου, αποτελεί πύλη της χώρας προς τα δυτικά. Η έκταση της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. και η στρατηγική της θέση, δημιουργούν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για την περιοχή.

Το τελευταίο διάστημα η ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγιαλίου Αστακού εξετάζεται ως πιθανή περιοχή για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next t. GO SE. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης το εθνικό όφελος από την επένδυση θα είναι πολλαπλό. Πρώτον, θα δημιουργηθούν άμεσα 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ υπολογίζεται οι έμμεσες να φτάσουν τις 5.000. Και δεύτερον, θα αναπτυχθούν στην περιοχή του εργοστασίου και άλλες επενδυτικές εταιρείες για την παραγωγή πρώτων υλών που θα τροφοδοτούν το εργοστάσιο και άλλους σταθμούς αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας. Η προοπτική που διανοίγεται για την περιοχή που θα επιλεγεί είναι εξαιρετικά ευοίωνη.

Για την Αιτωλοακαρνανία, μια τέτοια μεγάλη επένδυση θα μπορούσε να συμβάλει καταλυτικά στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ανεργίας και στην ανάπτυξή της, δεδομένου ότι μέχρι σήμερα η βιοτεχνική και βιομηχανική ανάπτυξη στην περιοχή είναι ατονική. Αλλά και η ίδια η επένδυση θα μπορούσε να ωφεληθεί από τις υποδομές της Αιτωλοακαρνανίας, όπως τους μεγάλους οδικούς άξονες Βόλου-Λαμίας-Πλατυγιαλίου-Αστακού που βρίσκονται προς κατασκευή και πρόκειται να συνδεθούν με την Ιόνια Οδό, ή το αεροδρόμιο του Ακτίου.


Κατόπιν των παραπάνω, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:Υπάρχει εμπλοκή των αρμόδιων Υπουργείων ή άλλου δημόσιου φορέα στην επιλογή της περιοχής υλοποίησης και στη χωροθέτηση της επένδυσης σχετικά με την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων;
Αν ναι, εξετάζεται η υλοποίηση της επένδυσης στην ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγιαλίου-Αστακού, η οποία λόγω της θέσης και των χαρακτηριστικών της προσφέρεται για μια τέτοια επένδυση και θα φέρει ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα;
Σε ποιο στάδιο βρίσκονται σήμερα τα συναρμόδια υπουργεία αναφορικά με την εξέταση της περιοχής υλοποίησης της επένδυσης και με ποιους όρους και προϋποθέσεις θα γίνει η επιλογή της περιοχής;»

πηγή:agriniovoices

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι προτιμότερο και κοινωνικά δικαιότερο να δοθεί χρονοδιάγραμμα και προτεραιότητα στην κατασκευή του δρόμου Ιόνιας οδού με Πλατυγιάλι,
παρά να ελπίζουμε σε κάτι αόριστο.

Ανώνυμος είπε...

Ετσι δέν είναι Αξιότιμε Βουλευτή της Ελλάδας.

Ανώνυμος είπε...

Και είναι ως πρώτη προτεραιότητα κοινωνικά δικαιότερο,
διότι η κατασκευή του δρόμου Ιόνιας οδού-Πλατυγιάλι Αστακού θα εξυπηρετεί η κατασκευή του δρόμου, το σύνολο της κοινωνίας μας. Και αναμφίβολα η κάθε κατασκευή ενός δρόμου συμβάλλει και στην ανάπτυξη ενος τόπου γενικότερα.
Επομένως όλα μπορεί να γίνουν με αντικειμενική λογική χρονική σειρά.

Ανώνυμος είπε...

Αφού το πρότεινε ο Κωνσταντόπουλος μη περιμένετε......αλλου θα πάει....

Ανώνυμος είπε...

Το που θα πάει εξαρτάται κυρίως απο την εν λόγω εταιρεία
και με βάσει το πλαίσιο ρυθμίσεων της πολιτείας μας
ρυθμίσεις που διέπουν τις ιδιωτικές επενδύσεις.
και δέν εξαρτάται από εμάς ως δήμος.
Τώρα εάν η εταιρεία θέλει να επενδύσει στο Πλατυγιάλι
αυτονόητο είναι και για κάθε δήμο και για τον δήμο μας
ότι οι πόρτες του δημαρχείου του δήμου μας είναι ανοιχτές.

Ανώνυμος είπε...

ΌΤΑΝ ΕΜΕΊΣ ΩΣ ΔΗΜΌΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
ΘΈΛΟΥΜΕ Ν' ΑΝΟΊΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ
ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΌ ΜΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ
ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΌΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΓΚΡΙΣΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΏΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΜΑΣ.
ΕΜΕΊΣ ΠΆΜΕ ΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΌΜΕΝΟΙ ΥΠΟΨΉΦΙΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΊΟ ΤΟΥ ΔΉΜΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΈΓΚΡΙΣΗ . ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΟ ΑΝΤΊΘΕΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται ότι δεν εξαρτάται απ εμάς το που θα διερευνήσει η κάθε ιδιωτική εταιρεία. Το να ενημερωθεί το υπουργείο και να πιεστεί για την ανάγκη ανάπτυξης του Ξηρομέρου είναι η όλη υπόθεση.Εκει είναι το ζήτημα που έχουμε μπροστά μας. Η ιδιωτική εταιρεία να έχει το " επιθυμώ του υπουργείου" πέραν των δικών της σχεδιασμών.Ας μη υπεκφευγουμε. Τώρα πρέπει να τρέξουμε.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 7:44 . δεν ξέρει νομιζεις το υπουργειο ανάπτυξης την αντικειμενική ανάγκη ανάπτυξης της περιοχής μας και αναπτυξη στις περιοχές της επικράτειας ?
και όπως λες να : << πιεσουμε>> τις αρμόδιες υπηρεσίες των υπουργείων ?
ή θα πούμε εμείς σε ιδιωτικές εταιρείες και ιδιωτικές τράπεζες
σε ποιούς δήμους της επικράτειας και τοποθεσίες λιμάνια κλπ
πού και πότε θα επενδύσουν τα χρήματά τους ?

Ανώνυμος είπε...

αυτό λοιπόν που πρέπει να γινει απο τον δήμο είναι :
-προτεραιότητες σε χρήσιμα τεχνικά εργα και με σταθερή συνεχή προσπαθεια εξοικονόμισης χρήματων και με τα χρήματα που μπορεί να προσφέρει η πολιτεία από τον κρατικο προϋπολογισμο στο δημο μας
- Να γίνει και όταν γίνει ο δρομος Ιόνιας οδού με Πλατυγιάλι
(και αυτό δέν εξαρτάται η κατασκευή του εν λόγω δρόμου από το δημο μας)
Και μετά μπορεί να γινει με καλύτερες προϋποθέσεις και η περαιτερω ανάπτυξη στο Πλατυγιάλι.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 1046.Οχι δεν νομίζω αλλά ξέρω ότι το υπουργείο πρέπει να πιεστεί με τη θέληση μας για τέτοιου είδους ανάπτυξη.Με την ίδια λογική δεν έπρεπε να αντιδρασουμε για τα ξέρω του υπουργείου και τα θέλω των ιδιωτικών ΠΟΑΥ για τις ακτές μας; Απορώ με την επιμονή να μην υπάρξει καμία προσπάθεια η οποία στο κάτω κάτω δεν επιφέρει ζημιά σε περίπτωση μη ικανοποίησης.Ο επερωτων βουλευτής προσπαθεί άσχετα και με τη δημοσιότητα του ονόματος του στη πολιτική πρακτική.Αλλα αυτό δεν είναι κακο.Χωρις αγώνα πως θα έρθει ανάπτυξη;

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 12:46 δέν υπάρχει δήμος που να μην θέλει την σωστή αξιοποίηση των δυνατοτήτων που μπορεί να έχουν οι δήμοι, λιμάνια κλπ
Όσο για το θέμα ΠΟΑΥ, επαναχωροθέτηση προτείνεται για πολύπλευρη ανάπτυξη και των δύο κλάδων(υδατοκαλλιεργεια/τουρισμος) της τοπικής μας οικονομίας,πρόταση ρεαλιστική στους αρμόδιους φορείς της πολιτείας και αίτημα επαναχωροθέτσης και με τρόπο σωστό και δημοκρατικό.
Είναι άλλο λοιπόν τα λογικά αιτήματα των δήμων και του δήμου μας
Και άλλο είναι να θέλουμε ανάπτυξη σε λιμάνια χωρίς πρόσβαση με δρόμους σύγχρονων προδιαγραφών.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης Φίλε 12:46
-Ενώ το αίτημα για την κατασκευή ενός δρόμου -ενός οποιουδήποτε δρόμου κοστίζει η κατασκευή του σε ευρώ για την Εθνική μας Οικονομία
-Η δε επιμελέστερη επαναχωροθέτηση της προτεινόμενης ΠΟΑΥ δέν κοστίζει τίποτα σε ευρώ στην Εθνική μας Οικονομία.
Καλημέρα Φίλε συμπατριώτη μας και καλή χρονιά το 21.

Ανώνυμος είπε...

Τη μια είναι ιδιωτική υπόθεση.Την άλλη είναι μεν αλλά και ο δήμος μπορεί να προτείνει.Τωρα που βάζω στη κουβέντα το ζήτημα αλλαγής ΚΥΑ για το πλατυγιαλι θα πάμε σε τρίτη αντίφαση. Εξηγώ. Από το καλοκαίρι 2019 άλλαξαν προς το χειρότερο οι οροι για επενδύσεις στο πλατυγιαλι. Θα μπορούν να έρθουν μεγάλες ρυπογόνες μονάδες.ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ. Θα έχει λόγο ο δήμος να πει ναι η οχι σε κάποια επένδυση πριν η ιδιωτική εταιρεία αποφασίσει η ΙΔΙΑ; Ποια η διαφορά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;Σε μη δικαιολογούμε ανάλογα...

Ανώνυμος είπε...

Συζητήθηκε και στο δήμο Αλεξανδρούπολης. Ξεσηκωθηκαν και οι βουλευτές τους. Στη Καβάλα τα ιδια. Ποιος έχει δίκιο; Https://www.gnomionline.gr/treis-oi-ypopsifies-perioches-gia-to-ergostasio-ilektrokiniton-aftokiniton/

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 4:40 Δέν αρκεί μόνο να λέμε οτι θέλουμε έτσι γενικά περαιτέρω ανάπτυξη στο λιμάνι στο Πλατυγιάλι, αλλά μεγάλη σημασία έχει
και το τι είδους ανάπτυξη θέλουμε ως τοπική κοινωνία στο λιμάνι στο Πλατυγιάλι Αστακού.
Επομένως μια ανοιχτή δημοκρατική συζήτηση θα μπορούσε να ωφελήσει
και να επικαιροποιήσει την βούληση της πλειοψηφιας της τοπικής μας κοινωνίας για το θέμα της ανάπτυξης στο Πλατυγιαλι.
απλός υποστηρικτής της δημοτικής παράταξης του δήμου μας
<< Συμπολιτεία Ξηρομεριτών >>

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.