Ροή Αναρτήσεων

Δημοτική Παράταξη Αναζωογόνηση Ξηρομέρου:Προτάσεις μας για εκδήλωση ενεργειών της δημοτικής αρχής, με σκοπό την επαύξηση των πιθανοτήτων, όπως τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ανάπτυξης- Επενδύσεων, να επιλέξουν τη περιοχή μας στις συζητήσεις τους με εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων

 


Κατά τη χθεσινή (19/12/2020) συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη του Δημοτικού συμβουλίου του δήμου μας ζητήσαμε με εισηγητή τον δημοτικό σύμβουλο της παράταξης Χρήστο Κολοβό, και συζητήσαμε σε προ ημερησίας διάταξη, θέμα που αφορά προτάσεις μας για εκδήλωση ενεργειών της δημοτικής αρχής, με σκοπό την επαύξηση των πιθανοτήτων, όπως τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ανάπτυξης- Επενδύσεων, να επιλέξουν τη περιοχή μας στις συζητήσεις τους με εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων για πρόθεση κατασκευής εργοστασίου στην Ελλάδα.






Η χώρα μας λοιπόν, αναμένεται (εκτός απροόπτου) να αποκτήσει εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για μία σημαντικότατη επένδυση που ξεκινά από τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Η επιβεβαίωση έγινε πριν λίγες μέρες από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό στην Βουλή.





Σύμφωνα με την τρέχουσα ειδησεογραφία, την προηγούμενη Τετάρτη (17/12/2020) είχαμε την πρώτη επίσημη υπογραφή της «Επιστολής Πρόθεσης Συνεργασίας» από την Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. του Υπουργείου Εξωτερικών) και τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next.e.GO SE για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα «Electric Cars e.GO Made in Greece.





Πρόκειται για το πρώτο εργοστάσιο της Next e.GO Mobile που θα δημιουργηθεί εκτός Γερμανίας και θα έχει κομβικό ρόλο για τις εξαγωγές της εταιρείας στη NA Ευρώπη, Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική, το οποίο αρχικά θα έχει τη δυνατότητα να παράγει έως 30.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ανά έτος





Δεν έχει ακόμη αποφασιστεί η τοποθεσία που θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο, ωστόσο εντός του επομένου τριμήνου η περισσότερο θα έχει παρθεί η απόφαση και καθίσταται βέβαιο ότι αρκετοί Δήμοι και Περιφέρειες θα ενεργοποιηθούν άμεσα με εκδήλωση κατάλληλων ενεργειών, για να εγκριθεί η συγκεκριμένη επένδυση στη περιοχή ευθύνης τους διότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες από τα ΜΜΕ και ανακοινώσεις υπουργών της Κυβέρνησης:





α. θα δημιουργηθούν 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ υπάρχει η προοπτική, μαζί με τις έμμεσες θέσεις, να φτάσουν τις 5.000, που σημαίνει τεράστια μείωση της ανεργίας των νέων της περιοχής που θα επιλεγεί και προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης σε άλλα επίπεδα επενδύσεων. (Ξενοδοχεία-κοιτώνες, εμπόριο και εστίαση, μεταφορές κλπ)


β. Εκτός του εργοστάσιου παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκίνητων προφανώς θα αναπτυχθούν στη περιοχή και άλλες επενδυτικές εταιρείες για τη παραγωγή πρώτων υλών που θα τροφοδοτούν το εργοστάσιο παραγωγής των αυτοκινήτων καθώς και σταθμούς αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας.


γ. Από τη στιγμή που θα υπογραφεί η σχετική επένδυση και θα γίνει η τελική επιλογή του χώρου, προβλέπεται πως το έργο θα ολοκληρωθεί σε 24 μήνες.





Τρεις είναι οι υποψήφιες μέχρι τώρα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, περιοχές για την επένδυση της Next.e.GΟ στην Ελλάδα, όπου θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο της εταιρείας: Η Καβάλα λόγω του λιμανιού της, η Πτολεμαΐδα ως αντιστάθμισμα εξεύρεσης θέσεων εργασίας λόγω του κλεισίματος των εργοστασίων παραγωγής ρεύματος από λιγνίτη και ο δήμος μας λόγω του λιμανιού και τη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ Πλατυγιαλίου .





Εμείς πιστεύουμε ότι μπροστά μας διανοίγεται διάπλατα μία νέα προοπτική για τον δήμο και τη περιοχή μας με ιδιωτικές επενδύσεις υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις προσδοκίες του δήμου και των συμπολιτών μας για ανάπτυξη και προοπτική. Μία μεγάλη ελπίδα στους άνεργους νέους και νέες του δήμου μας.


Πιστεύουμε ότι αυτή η επένδυση κινείται μέσα στο σωστό επιχειρηματικό οικοσύστημα τόσο για τη λειτουργία του λιμένα του Πλατυγιαλίου, όσο και για την αλματώδη ανάπτυξη και προοπτική του δήμου μας, με τη κατασκευή του εργοστασίου εντός των εδαφικών ορίων του δήμου.


Εκτιμούμε ότι προφανώς η παραπάνω επένδυση θα ενδιαφέρει σφόδρα και την εταιρεία διαχείρισης της (ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ) Πλατυγιαλίου, λόγω του ότι η ΝΑΒΙΠΕ έχει χρακτηριστεί με ΦΕΚ ως ελεύθερη τελωνειακή ζώνη με ότι αυτό συνεπάγεται για επενδύσεις , που θα μπορούν να εισάγουν και να εξάγουν προϊόντα πληρώνοντας διπλούς δασμούς και της προοπτικής της μεγάλης αύξησης του κύκλου εργασιών του λιμένος και λόγω και της στρατηγικής της θέσης, επειδή διαθέτει το πλεονέκτημα να αποτελεί εμπορευματική πύλη προς την Ευρώπη και προς άλλες χώρες κλπ.


Ευχής έργον να υπάρχει κατάλληλη για τέτοια χρήση δημόσια ή δημοτική έκταση (που θα επιφέρει και ενοίκια στο δήμο μας), αλλά να πληροί τις προϋποθέσεις για εγκατάσταση της επένδυσης και να μη δημιουργεί όσο το δυνατόν περισσότερα κόστη στην επενδυτική εταιρεία, (αποστάσεις από το λιμάνι, προσβάσεις κλπ.)


Στη ΝΑΒΙΠΕ Πλατυγιαλίου, υπάρχουν 13 οικοδομικά τετράγωνα συνολικής έκτασης 739,012 στρεμμάτων, από συνόλου 17 τετραγώνων έκτασης 1.910 στρεμμάτων,( δεν γνωρίζουμε αν έχει αλλάξει κάτι), στα οποία θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σημαντικές βιομηχανικές-βιοτεχνικές δραστηριότητες, κυρίως εξαγωγικού χαρακτήρα λόγω και του λιμανιού.





Μετά τα παραπάνω προτείναμε:





1. Να ενεργήσει άμεσα ο δήμος μας με τη σύνταξη σχετικού φακέλου αιτήματος – πρότασης προς τα αρμόδια :


α. Υπουργείο Εξωτερικών (Υφυπουργό Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εξωτερικών, υπεύθυνο για την Οικονομική Διπλωματία και Πρόεδρο του Enterprise Greece)


β. Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων


με σκοπό να πεισθούν με στοιχεία τα Υπουργεία και να ενεργήσουν- προτείνουν προς τη Γερμανική εταιρεία τη περιοχή μας.





2. Ο φάκελος να περιέχει πολλά στοιχεία από το ψηφισθέν στρατηγικό σχέδιο του δήμου μας πάνω σε γεωγραφικά-εδαφολογικά-οικονομικά-πληθυσμιακά-αναπτυξιακά κλπ στοιχεία, φωτογραφίες –βίντεο κλπ, συνεξεταζόμενα με τον επιτρεπτό βαθμό περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Επίσης να αναλύονται και υπενθυμίζονται τα μελλοντικά έργα κατασκευής των οδικών αξόνων Βόλου-Λαμίας –Πλατυγιαλίου-Αστακού και η σύνδεση με την Ιόνια Οδό, αλλά και προς Άκτιο με στοιχεία και συνημμένα έγγραφα διότι συμβάλουν θετικότατα επί του αιτήματος. Εμάς δεν μας πειράζει αν η επένδυση είναι ιδιωτική ή δημόσια και τις διαβουλεύσεις των Υπουργείων με την εταιρεία. Μας ενδιαφέρει όμως πολύ ως δήμος διότι θέλουμε επενδύσεις-ανάπτυξη και θέσεις δουλειάς.





3. Να ενημερωθεί η εταιρεία διαχείρισης της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ, περί των προθέσεών μας. Ενδεχομένως και η ίδια η εταιρεία να επιθυμεί να ενεργήσει και αυτή προς τα Υπουργεία, για την ανάγκη περαιτέρω αύξησης του κύκλου εργασιών του λιμανιού της με τη παραπάνω επένδυση, πέραν των ενεργειών του δήμου μας και ίσως αυτό να ενισχύει περισσότερο την δική μας θέση και βούληση όσον αφορά την κατασκευή του εργοστασίου.





4. Όταν ετοιμασθεί ο επενδυτικός φάκελος και υποβληθεί προς τα Υπουργεία (έγκαιρα διότι ο χρόνος πιέζει αμείλικτα), να υποβληθεί αίτημα προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, για να ενεργήσει προς κάθε κατεύθυνση, για να εγκριθεί η παραπάνω επένδυση στο δήμο μας, ο οποίος, σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρεί και η ίδια, μαστίζεται από την ανεργία και τη μηδενική σχεδόν βιοτεχνική - βιομηχανική ανάπτυξη σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδος και της Περιφέρειας. Το ίδιο αίτημα να αποσταλεί σε κόμματα, βουλευτές και πολιτευτές του νομού μας κλπ.





5. Τέλος, προτείναμε να επιδιώξει ο κ Δήμαρχος κατ αρχήν τηλεφωνική και κατ ιδίαν επαφή με τους αρμόδιους Υπουργούς-υφυπουργός κλπ και απήντησε ότι ήδη έχει έρθει σε μία πρώτη τηλεφωνική επαφή με υφυπουργό και ότι μάλλον είναι φήμες.





Υ.Γ Όσον αφορά θέση της Δημοτικής Αρχής ότι όλα τα παραπάνω είναι φήμες, απαντάμε: Μπορεί στο τέλος, για λόγους (που δεν θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε από τώρα) να μη γίνει τίποτα και να είναι πράγματι φήμες.


Εμείς όμως βασιστήκαμε στις ανακοινώσεις Πρωθυπουργού-Υπουργών , υπευθύνων εταιρείας, ανακοινώσεις και υπογραφές επιστολών πρόθεσης συνεργασίας ( έτσι ξεκινάνε όλες οι μεγάλες επενδύσεις) και στα δημοσιεύματα των ΜΜΕ.


Αν αυτό είναι φήμες η όχι τι μας πειράζει, να κάνουμε ενέργειες, να ακούγεται περισσότερο το όνομα του Ξηρομέρου και με πειστικά στοιχεία στα αρμόδια Υπουργεία? Δεν αυξάνονται οι πιθανότητες?


Πιστεύουμε ότι για το καλό και την ανάπτυξη του τόπου και των άνεργων νέων μας, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα ενεργώντας σύμφωνα με τις παραπάνω προτάσεις μας ή οτιδήποτε προσφορότερο επιθυμεί η δημοτική αρχή, διότι «κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε» και ότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» για κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα.





ΑΣΤΑΚΟΣ 20 ΔΕΚ 2020





Εκ του γραφείου τύπου της Δημοτικής Παράταξης





ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κ. Παναγιωτη Στάίκο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Αναζωογόνηση Ξηρομέρου"
απλή ερώτηση και εάν δύναται μια μονολεκτική απάντηση:
- Μέσα σε αυτό το αίτημα και οπως προτεινετε ως δημοτικη παραταξη
του δήμου μας, για την ανάπτυξη του τόπου μας,
μπορεϊ να επισυνάπτεί και αυτούσιο το περιεχόμενο αυτής της παρούσης ανάρτησης ?
Ναί ή Όχι

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 6:25
Εμείς δεν έχουμε καμία αντίρρηση να επισυναπτεί ως έχει ή χωρίς το υστερόγραφο ,που πέρα από την κριτική μεταξύ μας ως παρατάξεις ,που είναι συστατικό της δημοκρατίας ,μπορεί να επισυνάπτει και χωρίς το υστερόγραφο ,όπου θέλετε ,γατί το θεωρούμε πολύ σημαντικό για τον τόπο μας ,αν λάβει σάρκα και οστά και θα είναι η απαρχή για μια άνευ προηγούμενου ανάπτυξη όχι μόνο της περιοχής μας ,αλλά και του νόμου ολοκλήρου ,αφού θα σημάνει το έναυσμα και για άλλες τέτοιες επενδύσεις στην περιοχή μας και την Πατρίδα μας ..
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει ο καθένας μας να βοηθήσει όπως μπορεί
Σας ευχαριστώ πολύ
Με εκτίμηση
Παναγιώτης
Στάικος
Επικεφαλής
Της Αναζωογόνησης Ξηρομερου

Ανώνυμος είπε...

Εσείς δημοτικέ σύμβουλε του δήμου μας κε Χρήστο Κολοβέ
που αναπτύξατε και την σεβαστή άποψή σας προφορικά επί του θέματος της παρούσης ανάρτησης, στην συνεδρίαση του Δ.Σ. του δήμου μας, να επισυναφθεί ή να μήν επισυναφθεί αυτούσιο το παρόν κείμενο της εν λόγω ανάρτησης της δημοτικής σας παράταξης, στο αίτημα που προτείνεται.
Υ.Γ Φίλε διαχειριστή του παρόντος blog: Δραγαμέστο Νέα
το ονοματεπώνυμο στα παρόντα πολιτικά ερωτήματα /σχόλια είναι στην ελεύθερη διάθεση του παρόντος Φιλόξενου blog εάν χρειασθεί.
Καλό βράδυ !

Ανώνυμος είπε...

αυτό που έχω καλά κατανοήσει και ω απλός και απλά σκεπτόμενος πολίτης είναι ότι:
Η δημοκρατική/δημοκρατικότερη αναγέννηση των συλλογικοτήτων δέν γίνεται με λόγια και προτάσεις, αλλά επέρχεται και με βεβαιοτητα, η πολιτική αναγέννηση των συλλογικοτήτων γενικά, μόνο με απανωτές πολιτικές ήττες.

Ανώνυμος είπε...

Η Πάτρα μπήκε δυνατά στη διεκδίκηση της μονάδας που θα δημιουργηθεί στη χώρα μας από την Γερμανική ΝΕΧΤ e.Go, η οποία θα παράγει σε ετήσια βάση περισσότερα απο 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με το patras-times.gr το κάλεσμα προς τους Γερμανούς πραγματοποιήθηκε μέσω κοινής επιστολή την οποία απέστειλαν ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων Δυτικής Ελλάδος, ο ΌΛΠΑ και το ΙΝΒΙΣ., στην οποία περιγράφονται οι δυνατότητες της περιοχής και τα συγκριτικά της πλεονεκτήματά λόγω του πανεπιστημίου , της γεωγραφικής θέσης, του λιμανιού , των συνδυασμένων μεταφορών, τις ερευνητικές δυνατότητες του υπάρχουν.

Σε άλλο ιστολόγιο THE BEST αναφερεται και η ανακοινωσή τους.

Σε κοινή τους ανακοίνωση ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Μπούρας, ο Κλεομένης Μπάρλος Πρόεδρος του ΣΕΒ Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ Παναγιώτης Τσώνης και ο Διευθυντής του Ινστιτούτου Βιομηχανικών Συστημάτων Δημήτρης Σερπάνος αναφέρουν: Η πρόσφατα υπογραφείσα «Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας» της εταιρείας Next e.Go με την Enterprise Greece για την εγκατάσταση βιομηχανίας παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, συνολικού ύψους 100 εκ. ευρώ, αποτελεί μία πρωτοποριακή επένδυση, η οποία θα έχει σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο με τη δημιουργία 1.000 άμεσων θέσεων εργασίας και 5.000 έμμεσων, με την απορρόφηση εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού, την ανάδειξη νέων πράσινων τεχνολογιών, την ίδρυση Κέντρου Τεχνολογίας και την ανάδειξη της τελικώς επιλεγείσας περιοχής σε επενδυτικό προορισμό διεθνούς ενδιαφέροντος.



Η εταιρεία Next e.Go βρίσκεται σε αναζήτηση της περιοχής προκειμένου να υλοποιήσει την επένδυση, η οποία θα πρέπει να διαθέτει λιμάνι, ακαδημαϊκό ίδρυμα και κέντρο έρευνας. Διαθέτουμε όλα τα ανωτέρω (Οργανισμός Λιμένος Πατρών, Πανεπιστήμιο Πατρών και ερευνητικά ινστιτούτα με σημαντική σχετική εξειδίκευση όπως το Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων) και επιπλέον Βιομηχανική Περιοχή η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή επιλογή για την εγκατάσταση του εργοστασίου.



Με αφορμή το πρόσφατο άρθρο του συμπολίτη μας δικηγόρου Κωνσταντίνου Κανελλάκη, που δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο, ενώνουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να διεκδικήσουμε αυτή την εξαιρετική επενδυτική ευκαιρία για την περιοχή μας, η οποία θα δημιουργήσει πολλές και καλά αμειβόμενες θέσεις απασχόλησης, θα μεγεθύνει το οικοσύστημα υποστηρικτικών επιχειρήσεων, θα προσφέρει στο Πανεπιστήμιο και στα Ινστιτούτα ευκαιρίες αξιοποίησης του ερευνητικού έργου τους, θα αναδείξει τις δυνατότητες του λιμανιού της πόλης μας και θα συμβάλλει εν κατακλείδι με ουσιαστικό τρόπο στην ανάπτυξη της οικονομίας της περιοχής μας .



ΠΑΤΡΑ 20/12/2020



Πανεπιστήμιο Πατρών


Πρύτανης Χρήστος Μπούρας



Σ.Ε.Β. Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος

Ομότιμος Καθηγητής Κλεομένης Μπάρλος



Οργανισμός Λιμένος Πατρών

Διευθύνων Σύμβουλος Παναγιώτης Τσώνης



Ινστιτούτο Βιομηχανικών Συστημάτων

Διευθυντής Δημήτρης Σερπάνος

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.