Το φαβορί φαίνεται πως είναι η Καβάλα. Δεύτερη επιλογή μοιάζει να είναι η περιοχή της Κοζάνης και της Πτολεμαΐδας, η οποία έχει το πλεονέκτημα της απολιγνιτοποίησης.
Το Πλατυγιάλι του Αστακού μοιάζει να είναι τρίτο στη σειρά -τουλάχιστον φαινομενικά- της διεκδίκησης αυτής της μεγάλης επένδυσης.
Πάντως είναι προφανές ότι το Πλατυγιάλι θα μπορούσε να διεκδικήσει επί ίσοις όροις την επένδυση αυτή, αλλά και άλλες επενδύσεις, εάν διέθετε και οδική σύνδεση. Δυστυχώς, όμως οι μελέτες της σύνδεσής του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια οδό, αν και είναι ώριμες για δημοπράτηση, δεν έχουν βρει ακόμη χρηματοδότηση. Αντιθέτως, οι πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, όπως η Κοζάνη και η Καβάλα διαθέτουν την Εγνατία οδό.
Αν το Πλατυγιάλι είχε συνδεθεί με την Ιόνια οδό, πραγματικά, δεν θα μπορούσε να εξηγηθεί με βάση την κοινή λογική το γιατί δεν θα ήταν φαβορί για την επένδυση της Next.e.GO.
Εντωμεταξύ το πλεονέκτημα του Πλατυγιαλιού, οι χώροι δηλαδή της ΝΑΒΙΠΕ, όπου ο οποιοσδήποτε επενδυτής, μπορεί να ξεκινήσει την επένδυσή του, όπως ο ζωγράφος του έργο του στο λευκό καμβά, ακυρώνεται από τη στάση των Τραπεζών, που διαχειρίζονται το λιμάνι.
Εφημερίδα Συνείδηση
6 σχόλια:
Τώρα τι κάνουμε.όλα τα άλλα είναι θεωρίες για 'αγρίους'
Μέχρι να γίνει ο δρομος Ιόνια οδός με Πλατυγιάλι να μήν ελπίζουμε στο δήμο για ανάπτυξη με σύγχρονα εργοστάσια στην περιοχή του Αστακού.
Και έχουν πολιτική ευθύνη τα τρία πολιτικά κόμματα Ν.Δ. ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ που κυβέρνησαν τα προηγούμενα χρόνια.
Και η Ελλάδα ήταν μη φαβορη στο πανευρωπαϊκό 2004.αλλα το πήρε.Αοριστο άρθρο.Ο δρόμος Πλατυγιαλι Ιόνια γίνεται αμέσως μέσα στα δύο χρόνια που θέλουν για να συναρμολογηθεί το εργοστάσιο.Πειραζει να πολεμήσουμε κι ας χάσουμε;
ξέρεις εσύ κανέναν να αγωνίζεται χωρίς προοπτική ?
50 χρονια όλο <> και <>
τί είμαστε. 'κορόϊδα' ?
και
Δημοσίευση σχολίου