Ανακοινώνεται ότι, με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας, το τμήμα Α1του σχολείου μας θα παραμείνει κλειστό για δεκατέσσερις (14) ημέρες λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος covid-19 σε μαθητή. Οι μαθητές του τμήματος θα κάνουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα για το αναφερόμενο χρονικό διάστημα. Ενημερώνουμε επίσης ότι τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και πραγματοποιήθηκε απολύμανση σε όλες τις αίθουσες και τους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)








2 σχόλια:
Για κάντε μια βόλτα οι αρμόδιοι να δείτε που κυκλοφορούν ελεύθεροι και το επιβεβαιωμένο κρουσμα και τα άτομα που ήρθε σε επαφή
εις τον 2.13 άμα κάνουμε έτσι θα μας βουτήξουν όλους και θα μας πάνε σε κανένα απομονωμένο ξερονήσι. Δεξιούς, Κεντρώους και Αριστερούς.
Δημοσίευση σχολίου