Ροή Αναρτήσεων

Bίτσι Facebook: Μύτικας...Εν μέσω καλοκαιριού η πλωτή εξέδρα παραμένει εγκαταλελειμμένη – Ερωτήματα ευθύνης και νομιμότητας



Σε εικόνα πλήρους εγκατάλειψης παραμένει η πλωτή εξέδρα στον Μύτικα, ακόμη και σήμερα, 22 Ιουνίου 2026, την ώρα που η τουριστική περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει και η περιοχή δέχεται επισκέπτες.

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους:

μια πρόχειρα τοποθετημένη και εμφανώς φθαρμένη κατασκευή, εκτός κανονικής λειτουργίας, που όχι μόνο δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της, αλλά δημιουργεί και εύλογες ανησυχίες για την ασφάλεια.




❗ Υπενθυμίζεται ότι:


* Σύμφωνα με έγγραφο του Λιμεναρχείου, η πλωτή εξέδρα <<στερείται νόμιμης αδειοδότησης>>

* Είχε αποκολληθεί και χαρακτηριστεί <<επικίνδυνη για τη ναυσιπλοΐα>>

* Παρά τα παραπάνω, υπήρξαν αποφάσεις για <<δαπάνες και παρεμβάσεις>> από τον Δήμο




Και όμως, σήμερα:

👉 Η εξέδρα παραμένει σε αυτή την κατάσταση

👉 Δεν υπάρχει σαφής εικόνα αποκατάστασης ή νομιμοποίησης

👉 Η εικόνα της περιοχής πλήττεται σοβαρά




❗ Κρίσιμα ερωτήματα




* Πώς είναι δυνατόν ένα έργο χωρίς αδειοδότηση να παραμένει και να «επισκευάζεται»;

* Πού κατευθύνθηκαν τα χρήματα που εγκρίθηκαν για την αποκατάσταση;

* Υπάρχει σήμερα νόμιμη άδεια λειτουργίας ή συνεχίζεται μια παράτυπη κατάσταση;

* Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την εικόνα εγκατάλειψης στην αρχή της τουριστικής περιόδου;




⚖️ Ζήτημα διαφάνειας και ευθυνών




Η υπόθεση δεν είναι απλώς τεχνικό θέμα. Αγγίζει




* τη <<νομιμότητα των παρεμβάσεων>>

* τη <<διαχείριση δημόσιου χρήματος>>

* την <<ασφάλεια πολιτών και επισκεπτών>>




Η εικόνα αυτή δεν συνάδει με έναν τουριστικό προορισμό που θέλει να αναπτύσσεται και να προσελκύει κόσμο.




👉 Οι πολίτες ζητούν απαντήσεις.

👉 Η τοπική κοινωνία απαιτεί λύσεις.




Η αδιαφορία δεν μπορεί να συνεχιστεί.


Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.