Home
ΑΣΤΑΚΟΣ
ΝΕΑ
ΞΗΡΟΜΕΡΟ
Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης: συγχαρητήρια στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου!!!
Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης: συγχαρητήρια στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου!!!
Εντάχθηκε στον οριστικό πίνακα των αξιολογούμενων προτάσεων, με κατάταξη βαθμολογίας 12η στις 28, η πρόταση του Δήμου Ξηρομέρου προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, για χρηματοδότηση της πράξης «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ» με κωδικό ΟΠΣ 5073596, στα πλαίσια της πρόσκλησης «4.c.1.1-a3: «Επενδύσεις σε δημόσιες υποδομές για ενεργειακή αναβάθμιση και την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας».
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 566.680 €, μία επένδυση που θα αναβαθμίσει ενεργειακά τα δύο σχολικά κτίρια.
Η μελέτη συντάχθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και της αξίζουν συγχαρητήρια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)








6 σχόλια:
άλλη μια επιτυχία της επιτυχημένης προηγούμενης δημοτικής αρχής του δήμου γίνεται πράξη.
Η απόφαση αυτή δικαιώνει αρχικά και την επιλογή της δημοτικής αρχής
του δήμου για σύσταση τεχνικής υπηρεσίας για τις ανάγκες του δήμου μας.
Και η σταθερή και μόνιμη απασχόληση όλου ανεξαιρέτως του ανθρώπινου δυναμικού σε υπηρεσιες του δήμου μας είναι και πολιτική ιδεολογία
της δημοτικής και προοδευτικής παράταξης του δήμου μας:《Συμπολιτείας Ξηρομεριτών》
απλός υποστηρικτής της δημοτικής και προοδευτικής παράταξης
του δήμου μας : 《 Συμπολιτεία Ξηρομεριτών 》
Φίλε 9.19 αν είδες την ανάρτηση του δημάρχου αναφέρεται στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου.
7 11 καλο .πεντε χρονια χασαμε με τουσ προηγουμενουσ.επρεπε να ρθει ο τριανταφυλλακησ να μιλησουμε κινηγησουμε εργα
ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΣΟΥΜΕ.
ΠΩΣ ΘΑ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ
Φίλε συμπολίτη μας ! 9:57 π.μ.
έτσι ακριβώς είναι η ανακοίνωση του δήμου αναφέρεται στο θετικό έργο
των εργαζομένων της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου μας.
Κι' εμείς ως δημοτική παράταξη εκφράσαμε την πολιτική μας θέση
για τις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων σε όλες τις υπηρεσίες
και δομές στο δήμο μας.
Δημοτική παράταξη του δήμου μας:《Συμπολιτεία Ξηρομεριτών》
Δημοσίευση σχολίου