Ροή Αναρτήσεων

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΛΑΣ : Ήταν ακριβώς πριν τέσσερα χρόνια, όταν ναυάγησαν τα σχέδια κάποιων φωστήρων να δημιουργήσουν αγκυροβόλιο παροπλισμένων πλοίων στον Αστακό....




Παρακολουθώντας την συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Τρίτης 11 Μαΐου, ακούσαμε τον Δήμαρχο να θυμίζει στον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης την υπόθεση των παροπλισμένων πλοίων που εν κρυπτώ με ατομικές του ενέργειες πήγε να φέρει μέσα στον κόλπο του Αστακού.




Πέρασαν ακριβώς τέσσερα χρόνια από τότε που ναυάγησαν τα σχέδια κάποιων φωστήρων διοικούντων το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, να δημιουργήσουν αγκυροβόλιο παροπλισμένων πλοίων στον Αστακό.




Ήταν ημέρα Τρίτη 10 Μαΐου 2016, όταν σε Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, αποφασίστηκε και πήρε θετική ψήφο το θέμα: «Έγκριση καθορισμού θέσης για παροπλισμό πλοίων στον Αστακό».




Η επίμαχη απόφαση ήταν η 27/2016, η οποία εντέχνως εξαφανίστηκε και ποτέ δεν δημοσιεύτηκε στο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»(!!!) και κανείς δεν την έχει δει μέχρι σήμερα!!! Αγνοείται!!!




Σε εκείνη την συνεδρίαση, αναφέρθηκαν από τον εισηγητή του θέματος Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, ποσά για αντισταθμιστικά οφέλη, για αριθμό εργαζομένων και άλλα πολλά θετικά που θα είχε μία τέτοια απόφαση και η οποία εν τέλει πάρθηκε θετική κατά πλειοψηφία, δηλαδή να έρθουν τα παροπλισμένα πλοία στον κόλπο του Αστακού!!!




Με σχετική μας ανάρτηση την επόμενη ημέρα , ενημερώσαμε καταρχήν τους κατοίκους του Αστακού για το τι σχεδίαζαν κάποιοι για τον Αστακό ερήμην της κοινωνίας και εν κρυπτώ και μετά από λίγες ημέρες ενημερώσαμε με όλες τις λεπτομέρειες .




Ούτε Κοινοτικά Συμβούλια ήξεραν κάτι, ούτε φορείς, ούτε πολίτες. Κανείς τίποτα. Για γνωμοδοτήσεις ούτε λόγος. Όλα στο σκοτάδι.




Η θέση η οποία είχε αποφασιστεί για αγκυροβόληση των παροπλισμένων πλοίων (επισημασμένη ορθογώνια περιοχή), ήταν στην είσοδο του κόλπου του Αστακού (απέχει περίπου 6,5 Km), και μιλάμε για δέκα έξι πλοία τα οποία θα ήταν αγκυροβολημένα σε δύο σειρές (ντάνες) των οκτώ πλοίων.




Οι συντεταγμένες της ορθογώνιας θαλάσσιας περιοχής που αποφασίστηκε να γίνει το αγκυροβόλιο των παροπλισμένων πλοίων ήταν:




Πάνω αριστερή γωνία:

38 μοίρες, 29 πρώτα, 12 δεύτερα Β

21 μοίρες, 02 πρώτα, 21 δεύτερα Α.

Πάνω δεξιά γωνία:

38 μοίρες, 29 πρώτα, 12 δεύτερα Β

21 μοίρες, 03 πρώτα, 04 δεύτερα Α.

Κάτω αριστερή γωνία:

38 μοίρες, 29 πρώτα, 00 δεύτερα Β

21 μοίρες, 02 πρώτα, 21 δεύτερα Α.

Κάτω δεξιά γωνία:

38 μοίρες, 29 πρώτα, 00 δεύτερα Β

21 μοίρες, 03 πρώτα, 04 δεύτερα Α.




Όλα αυτά ήρθαν στη κατοχή μας από πλήρως αξιόπιστη πηγή εκείνη την εποχή και φυσικά κανείς δεν βγήκε ποτέ να διαψεύσει ότι δεν ήταν έτσι, γιατί πολύ απλά έτσι ήταν.




Όπως είχε λεχθεί στην επίμαχη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, στην εισήγηση του Προέδρου του, ο οποίος επιχειρηματολόγησε με θέρμη για το θετικό της δημιουργίας αγκυροβολίου παροπλισμένων πλοίων, το Λιμενικό Ταμείο θα εισέπραττε ένα αρκετά μεγάλο ποσό σαν έσοδο, αν προχωρούσε τελικά στην παραχώρηση του θαλάσσιου χώρου και είχαν έρθει τα παροπλισμένα πλοία.




Μάλιστα πριν το επίμαχο Δ.Σ. στις 10.5.2016, είχαν υπάρξει ενέργειες να προχωρήσει αυτό το θέμα και επίσημη αλληλογραφία με το Λιμεναρχείο Μεσολογγίου, όπου η βούληση του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου ήταν 100% να γίνει το αγκυροβόλιο των παροπλισμένων πλοίων.




Το έγγραφο του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου κ. Ερωτόκριτου Γαλούνη, που ζητά την σύμφωνη γνώμη του Λιμεναρχείου για τον εξεταζόμενο θαλάσσιο χώρο παροπλισμού πλοίων. 




Αναφέρεται σε αυτό το έγγραφο καθαρά ότι: «το Λιμενικό Ταμείο επιθυμεί την ενεργοποίηση του αγκυροβολίου παροπλισμού πλοίων....»




Το Λιμεναρχείο απαντά στο παραπάνω έγγραφο του κ. Γαλούνη, ότι δεν έχει αντίρρηση για τον προτεινόμενο θαλάσσιο χώρο.




Όταν το θέμα είδε το φως της δημοσιότητας και οι κάτοικοι του Αστακού μάθανε τι ετοίμαζαν κάποιοι για αυτούς χωρίς αυτούς, υπήρξε γενική κατακραυγή και αντίδραση 9 τοπικών φορέων του Αστακού, που εκδηλώθηκε με ψήφισμα τους (δείτε εδώ) και η επίμαχη απόφαση του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου 27/2016, ανεκλήθη άρον - άρον και ασθμαίνοντας σε Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου που έγινε την Τετάρτη 1.6.2016, αριθμός απόφασης ανάκλησης 32/2016. 




Παρεμπιπτόντως, ούτε η συγκεκριμένη απόφαση ανέβηκε ποτέ στο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και κανείς δεν την έχει δει μέχρι και σήμερα!!! Αγνοείται!!!




Αυτά για τις ξαφνικές και πρόσφατες περιβαλλοντικές ευαισθησίες κάποιων, που το μόνο που δεν τους νοιάζει και δεν τους ένοιαξε ποτέ είναι το Περιβάλλον.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια να γράφεις και να λές στο Μytikaspréss Βασίλη Σούλα
Να τα μαθαίνει ο Πάνος ο Στάϊκος μαζί με τον Κώστα Γεωργούλα

Ανώνυμος είπε...

Κ. ΣΤΑΙΚΟ. όσο θα πηγαίνεις δίπλα/δίπλα ή ανάμεσα
στους Φίλους σου Γαλούνη και Πανταζή
τόσο και θα πέφτει κα το ποσοστό απόο το 20 τοις εκατό.
Να ακούς και κανέναν άλλον. Μην είσαι ισχυρογνώμων.

Ανώνυμος είπε...

Και εσυ τριγυρνάνε με μπράβους στον Αστακό γελάει ο κόσμος …

Ανώνυμος είπε...

Κ. Π. ΣΤΑΙΚΟ ειναι αρετή, δηλαδή ικανότητα πολιτική,
να αφουγκράζονται οι πολιτικοί- δημαρχοι και αλλοι πολιτικοί
τι ακριβώς θέλει η πλειοψηφία του κόσμου.
Και σε αυτό το 6εμα, ο δήμαρχος απέδειξε ότι έχει αυτό το αισθητήριο.
Και σε έκανε και εσένα να κάνεις "κολωτουμπα" που ακύρωσε
το πρόγραμμα σου ( 110 ςνεμογεννητριες έλεγε το πρόγραμμα)
Γιατί βλέπεις την αλλαγή στην εισήγηση το6 δημάρχου
Και δεν βλέπεις την δική σου Κ.Π. ΣΤΑΙΚΟ κολωτο
να είσαι δίκαιος κ Στάϊκο όταν μιλάς γ7α κολωτούμπες

Ανώνυμος είπε...

Ενώ κ Στάϊκο ο πρώην δήμαρχος στο θεμα των πλοίων
παρά το γεγονός των πολυπληθών δημοσιων ανακοινωσεων διαμσρτυριας
όλων των συλλογικοτήτων του Αστακού που ήταν αντίθετοι με την απόφαση
για τα πλοία,
δέν άκουσε ο πρωην δημερχος την ευρύτερη πλειοψηφία των συλλογικοτήτων
του Αστακού και προχωρουσε ακαθεκτος στο Αδιέξοδο δρόμο που αρχικά επέλεξε στο θέμα των πλοίων ο πρώην δήμαρχος.
Ποιος έπραξε καλύτερα και δημοκρατικότητα κ Στάϊκο
στην σύγκριση αυτών των δύο θεματων : πλοία -ανεμογεννητριες
Ο νυν δήμαρχος ή ο πρωην δημαρχος

Ανώνυμος είπε...

Ενώ κ Στάϊκο ο πρώην δήμαρχος στο θεμα των πλοίων
παρά το γεγονός των πολυπληθών δημοσιων ανακοινωσεων διαμσρτυριας
όλων των συλλογικοτήτων του Αστακού που ήταν αντίθετοι με την απόφαση
για τα πλοία,
δέν άκουσε ο πρωην δημερχος την ευρύτερη πλειοψηφία των συλλογικοτήτων
του Αστακού και προχωρουσε ακαθεκτος στο Αδιέξοδο δρόμο που αρχικά επέλεξε στο θέμα των πλοίων ο πρώην δήμαρχος.
Ποιος έπραξε καλύτερα και δημοκρατικότητα κ Στάϊκο
στην σύγκριση αυτών των δύο θεματων : πλοία -ανεμογεννητριες
Ο νυν δήμαρχος ή ο πρωην δημαρχος

Ανώνυμος είπε...

άσε κ Στάϊκο που δεν βλέπεις το πιο σημαντικό :
ενώ εσύ κ Στάϊκο είσαι πιό κοντά πολιτικά με το πρωην δήμαρχο
οι ψηφοφόροι της δημοτικής σου παραταξης ( 20 % )
είναι πιο κοντά πολιτικά στον νυν δήμαρχο
Και αυτό αποδείχτηκε στο δεύτερο γύρο Ιουνιο του 2019
Επομένως κ Σταικο ως αρχηγός της παράταξης σου
βρίσκεσαι σε αντίθετες κατεύθυνσ27ς με τους ψηφοφόρους σου
αλλού οι ψηφοφόροι σου - και αλλού εσύ κ. Στάίκο.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΆ ΡΕ ΑΡΧΗΓΈ ΣΤΆΪΚΟ
Τί νομίζεις ότι δέν βλέπει ο κόσμος την δική σου καλοτούμπα ?

Ανώνυμος είπε...

Το ζητουμενο λοιπόν κ Στάϊκο για εσένα
δέν είναι το εάν θα γίνεις εκ νέου δήμαρχος

αλλά το ζητούμενο είναι εάν θα μπορέσεις να πιάσεις
και σύμφνωνα με τον νέο εκλογικό νόμο, το 3 %
για να μην βρεθεί η παράταξη σου εκτός
του νέου δημ. συμβουλίου μετά τις δημοτικές του 23

Ανώνυμος είπε...


Γαλούνης<<<<<<<< Σταϊκος - Οπαδοί Σταικου >>>>>>Τριανταφυλλάκης

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.