Ευχαριστούμε όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για την καθαριότητα των πεζοδρομίων της εισόδους της πόλης μας. Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη και αυτό μας χαροποίησε! Ευχόμαστε την επόμενη φορά να είμαστε ακόμα περισσότεροι.
Όλα ωραία και όλα καθαρά. Και του χρόνου με υγεία. Εξασφαλίστηκε και η συνηθισμένη φωτογράφιση αυτού του μεγάλου κατορθώματος που καθαρίσατε το χωριό σας.
Κανονικά θα επρεπε να είναι και ο κ Σταικος μελος αυτου του γκρούπ που αναδεικνύει καθημερινα και τα θέματα της καθαριοτητας των δημοτικων χωρων του δήμου και ολων των κοινοτητων.
Εάν δέν δηλώσετε ή να υπογράψετε δημόσια ένα χαρτί που να γράφει το χαρτί ότι δέν θα χαλέψετε ψήφους απο τον κόσμο του Αστακού στο μέλλον, γι αυτο το εθελοντικό σας εργο, δέν μας πείθετε ότι είστε πραγματικοί και 100 τα 100 εθελοντές καθαριότητας, του ευπρεπισμού και του πολιτισμού.
Βρε δεν έχετε το θεο σας εδώ μέρος της επιχειρηματικης ελίτ του τόπου και όχι μόνο φωτογράφιζετε με σκουπες και φαρασια για τον εθελοντισμο και εσείς κάνετε κριτική ΝΤΡΟΠΉ
ο εθελοντισμός τους ενώνει όλους. αριστερούς και δεξιούς, κεντροδεξιούς και κεντροδεξιούς, ξένους και ντόπιους ή ιθσγενείς, πλούσιους και φτωχούς ομόθρησκους και αλλόθρησκους, νέους και μεγάλους κ.ο κ. είναι.επίκαιρος και διαχρονικός ο πραγμστικός εθελοντισμός
12 σχόλια:
Όλα ωραία και όλα καθαρά. Και του χρόνου με υγεία.
Εξασφαλίστηκε και η συνηθισμένη φωτογράφιση αυτού του μεγάλου κατορθώματος που καθαρίσατε το χωριό σας.
{{ Το τερπνον μετα του ωφελιμου }}
δλδ αν σε κάποιο χωριό της κόσμου
οι κάτοικοι καθαρίσουν τον ίδιο το χώρο τους-το χωριό τους
αυτό θα πρέπει να είναι και παγκόσμια είδηση.
και δλδ όταν καθαρίζουμε τον ατομικό μας χώρο
το λέμε στην γειτονια μας Η σε όλο το χωριό μας ?
και επισυνάπτουμε και φωτογραφίες ?
Λεβέντες απολαύστε το κάθε φορά που το συγκεκριμένο γκρουπ φωτογράφιζετε με σκουπες και φαρασια δεν το βλέπεις κάθε μέρα
Κανονικά θα επρεπε να είναι και ο κ Σταικος μελος αυτου του γκρούπ
που αναδεικνύει καθημερινα και τα θέματα της καθαριοτητας
των δημοτικων χωρων του δήμου και ολων των κοινοτητων.
Εάν δέν δηλώσετε ή να υπογράψετε δημόσια ένα χαρτί που να γράφει το χαρτί ότι δέν θα χαλέψετε ψήφους απο τον κόσμο του Αστακού στο μέλλον, γι αυτο το εθελοντικό σας εργο, δέν μας πείθετε ότι είστε πραγματικοί και 100 τα 100 εθελοντές καθαριότητας, του ευπρεπισμού και του πολιτισμού.
Μήπως θέλετε και κανένα βραβείο επειδή καθαρίσατε το χωριό σας ?
Μην τούς ακούτε εθελοντές Την επόμενη φορά θέλουμε περισσότερες φωτο και πιο κοντινές Να βλέπουμε μακιγιάζ και μάρκα από τα συνολακια
Βρε δεν έχετε το θεο σας εδώ μέρος της επιχειρηματικης ελίτ του τόπου και όχι μόνο φωτογράφιζετε με σκουπες και φαρασια για τον εθελοντισμο και εσείς κάνετε κριτική ΝΤΡΟΠΉ
ο εθελοντισμός τους ενώνει όλους.
αριστερούς και δεξιούς, κεντροδεξιούς και κεντροδεξιούς, ξένους και ντόπιους ή ιθσγενείς, πλούσιους και φτωχούς ομόθρησκους και αλλόθρησκους, νέους και μεγάλους κ.ο κ. είναι.επίκαιρος και διαχρονικός ο πραγμστικός εθελοντισμός
Δημοσίευση σχολίου